?

Log in

No account? Create an account
☆..::すれちがう人の数だけドラマチックになるの::..♥☆ [entries|archive|friends|userinfo]
사랑이 오지 않아요

(no subject) [Oct. 22nd, 2007|05:01 pm]
亜有希
Photobucket - Video and Image Hosting

FRIENDS ONLY



☆.LOVE♥RESPECT♥FREEDOM.☆

.I ♥ my MUSIC.
.I ♥ my BOOKS.
.I ♥ my FRIENDS.

☆.Add me, and I'll probably add you back.☆
Link38 comments|moving forwards pls!

Teru - Ever Challenging. Oooooooh~~~ ♥ [Apr. 7th, 2007|08:55 am]
亜有希
[ |MIRROR - GLAY]

Hi everyone! My net has been down and is still down actually, but I'm riding on someone else's network :B but who cares~ I'm so frustrated >O I want the net to work properly! This shitty wireless is slowing everything down. :(

Image Hosted by ImageShack.us


Whee! One snapshot~ one headshot anyway. I love the way my hair is cut~ compared to last time, she thinned it and layered it so I was sad :( and then this time I showed her the picture I wanted and was adamant. So I got to keep my rough length, had a trim and she gave me a nice fringe! And what's more, my hair is growing its thickness! ^3^ It's also growing so my natural hair colour is coming back. The ends are still very brown in the sun, but if you see the blue, that's what my hair used to be like~ Haven't camwhored in ages haha.

Been super busy these few days... not! I've been sleeping in every morning and then doing stuff... I've finished watching Chekkeracho! (Check it Out Yo!) and Gyakkyo Nine~ so good XD; Check It Out Yo! hasa cool dude called KONISHIKI and I spazzed when I realised T2 could rap. XD; He was so cool when he said "You're empty inside" to the dude~ haha. TamaTetsu as a hiphop star and then a rocker... so amazing~ he should really start a career in singing~

I flipped channels while watching TV (something you don't get to do in St.Swithuns') and I saw this episode of Hi Hi PuffyAmiYumi. Ami had joined the circus to be a clown, to save up to celebrate their banniversary. It just really struck me as bizzare and completely random haha! It was amusing.

I've been playing Nintendo Wii too! It rocks hard~ I played when I crashed at my cousin's place and we played the WarioWare game. Super fun. I went out with some of my ex-classmates which was fun and interesting XD; it was nice seeing you again, Lee and Rafidah, and everyone who was there! And tomorrow there's a.......................................................................... BEACH PARTY!!!!!!!! So happy!!! ^3^ Will try and take lotsa pics for sure~ if I'm not shy lol. Tonight is a gathering at my house so I'm pretty busy this week XD; my sister is coming home next week from England so everything's cool! I talked to Sarah on the phone and was so happy talking to her X3

Yesterday I went crazy shopping for lots of clothes after a rehearsal... long story XD; it took forever and the rehearsal was the shittiest thing ever. @@; I can't believe I went. Anyway, after my mom was done, we went as promised, to shop. I bought clothes and two pairs of shoes. XD; The lady had to call up another branch to get my shoe size. She was like, "Your feet are so small ma'am!!" :p

I'm leaving next week which sucks a lot. T3T but after exams comes summer! Wa-hey! I'm going to HK and if time and money allows, my mom, sister and I will fly to Japan from HK and visit my cousin in Kyoto! I'm so happy XD; I also want to see my other cousin in Aussie, Siew Huey, whom I talked to on the phone for like, two hours. I miss her so much~

Anyway, yeah. That's all about my life. Hrrrrr... byee! Oh btw, I got an offer from Warwick! Haha, I spent like, 15 minutes on that while watching Brother Beat XD
Link6 comments|moving forwards pls!

イタズラなKiss ~ [Feb. 17th, 2007|10:11 pm]
亜有希
[ |complacentcomplacent]

Hullo hullo lots have happened (I think!) since I posted last, properly, I mean. Sorry if my sentence structure is confusing; I've been around more than two languages in the past few weeks hence the strange structure at times.

Photobucket - Video and Image Hosting


Whee~! Peace and goodwill to all mankind, Gong Xi Fa Cai as well, to everybody. May the year be a prosperous and exciting one to all! :D That picture was actually taken ages ago lol~ and my hair has grown longer... although I really hate my bangs. I want to keep the length of the rest of my hair save the bangs. -_-; but life never works out that way does it?

Case Study No. 1 : Dieting. I've been trying to cut down on my food ever since my friend commented on my pudge~ and please, none of that "Dieting is evil/bad!" stuff. I don't starve myself and I certainly don't make myself puke; I've had bad experiences with the latter. But the problem is that my fats go to weird places and I really have a fat face ::cries:: and a fat tummy... and thighs... so I began exercising at night XD; some situps and thigh muscle bridging. And also eating less chocolate. And then one day I broke down and ate A TON OF CHOCOLATE. And then my friend's parents came and gave us CHINESE SWEET CAKES and FRIED CHICKEN WINGS. I can't win against food. Oily, greasy and fattening food. Sobsobsob.

Events Today: Half term started and I am in London! Spent Friday in the pub with Sophie, Vicki, Tasha and her sister Sophie - all my sister's friends. Stayed from 9.30 till 11.00 and my sister zonked out on her bed while I stayed up a little longer. Then today my cousin, Nic, came down from Reading and my sister picked her up and we all went out for a nice Japanese lunch at Misato's~ we split up and my cousin and I went shopping hrhrhr down at Leicester Square and Oxford Street. I then went to my brother's pad when she left and watched a movie (can't remember the name T_T) with Ed Harris, Al Pacino, Kevin Spacey and Alec Baldwin in it~ quite nightmarish because halfway through people kept texting me and calling me and my brother kept pausing it. Left and came back to my sister's flat myself and we had a nice Chinese takeout dinner with Sophie, Vicki, Sarah (yaey! I love her :3 she's super nice and pretty and I love her Northern Irish accent) Ben and Jane - again all my sister's friends. Watched Mean Girls and now here I am! Huhuhu...

I'll be heading back to Soton on Monday :( I don't want to goooo! But in a way it's good because if I go I'll be forced to work and I can finish my Chemistry Coursework that's hassling me~ x.x

Events Missed: GLAY. I know everyone has heard every single song off the album by now~ I'm absolutely behind the times for GLAY but that doesn't mean I like them any less. If anything, by the time I get my hands on the album, I'd appreciate it a whole lot more. I've heard MIRROR on the secret site which sounds like pure magic. I already heart Bokutachi no Shohai and Natsuoto loads and the rest of the songs... do I need to say anymore?

Interesting Events: I guess I am a big pervert. I think I mentioned in my last post that I wanted to watch Tamatetsu's AV movie? I'm not the only one because someone mentioned in a jdrama forum (I skulk hahaha) that she (I am assuming) wanted to see "Biaku no Hana" because it is "absolutely trashy and fun" XD;. Looking at the screencaps, I really do want to watch it, for the pure reason of it being trashy and fun. And I was half searching for it the other day and, giving up, I just googled biaku no hana and pop! CDJAPAN HAS IT! HAHAHA!! Issues though?

1. It costs 16000 yen for one volume. There are two. You do the math.
2. It's a VHS, and hey, I'm not complaining but I think people in the vicinity would either be embarrassed or appalled by it.
3. My mother would have a cow if she found out what her daughter bought online, and I doubt it would get through Brunei customs anyways~

I am definitely going to get it though... someday. Hopefully.

Ok, next one has to do with Tamatetsu yet again. The movie ROCKERS is no longer on sale (T_T) but you can see a clip of it on YouTube with him in it! Absolutely, pure hilarity! It kinda reminded me of Gackt hrhr and wow can that man sing (if it was really him) I don't doubt it and he sounds a little like Teru with a less husky voice and a higher range~ Plus, I can't wait to see his movie Freesia~Bullets over Tears~ it seems like an awesome movie. He's also in Mayonaka no March, a seemingly dark drama about a heist.

I laughed when I finished downloading the first episode of Itazura na kiss... because it is the exact same version my sister and I watched 10 years ago! I know because of the Chinese subs at the bottom. Someone must have taped it ages ago and then somehow uploaded it into their computer. Even though it's so very old and the characters aren't as glamorous looking as now, it brings back nostalgia and I get a really sweet feeling in my chest :3 I'm starting to really like Takashi Kashiwabara again~ Who knew he'd be the senpai of an actor I'd like 10 years later?

And! One last thing~ I found out the drama in which Takashi Sorimachi plays a father type role: Hotman. It's received really good reviews so I might just go watch it. It looked so sweet when I saw the advert on TV, but my parents didn't subscribe to that channel :( boo.

EDIT: My cousin emailed me saying that he got the scholarship to go to Japan to study for a year!!! Yaaay! X3 I'm so glad for him~ he'll be going to Kyoto, the land of ... Tamatetsu XD j/k. I know that he's very, very happy and he certainly deserves this. [/EDIT]

neverphree Happy Birthday! :3 I'll be sending you something soon when I get home in March so be patient ok? :D Do expect something! ♥

Over and out, peace and love and communication!
Link2 comments|moving forwards pls!

Haha~ ♥ [Nov. 29th, 2006|04:27 pm]
亜有希
Happy Birthday~ ^^
Linkmoving forwards pls!

Good Luck and take care, work hard and enjoy~ [Jul. 26th, 2005|05:25 pm]
亜有希
[ |contemplativecontemplative]
[ |愛のしるし - スピッツ]

So... today I finally stopped school! I finally, finally left MS!!!! :D No school!!! Well, at least for another month. Then a plane ride, a train ride to St. Swithuns. :/ My sister told me I'm going to be the oldest girl there, and yet I'll be the youngest looking haha. My brother recently commented that I look like an 11 year old. ;-; surely not? I thought perhaps 13/15... but 11? Maybe...

It was a normal day really. The only thing special was that I had to run around looking for Mr. Chong with Farah to get the form to return textbooks. Plus, Izzati cried. ><;; We've only been friends this year, but she's really really nice. ::sigh:: I hate making people cry on my account.

So yeah, right now I feel like Image hosted by Photobucket.com but haha~ holiday for a month + it's all cool~ XD I'll visit my friends in school after their mock exam for AS' Level. Good luck you guys!!! <3

My cousins from England are here, but they just went out lol. My ku poh couldn't make it ;-; because her passport was either invalid or expired, something like that, and my mom knew I would be sooo upset. She's not my grandma, but she's nice like she is one. I'll bet my grandfather is upset too~ it's been ages since he's seen his real little sister. T_T he's in a fight with his adopted sister soooo yeah. X_X amazing how the most gentle man was a bad temepered monster last time. Ah well.

I'm growing my hair so so long o.o it's never been this long before~ i think I'll get it permed once more before I leave, and when it's long enough, I'll get it straightened and evenly cut, not layered. :p we'll see how it goes.

XD GLAY still going strong in the charts! Amazing! And the sales as well!! :O I wonder if they're going to release a new album soon XD I'm just greedy for more new GLAY songs~

So that's it I guess~~ :D
Link16 comments|moving forwards pls!

navigation
[ viewing | most recent entries ]